SOME DAYS ARE BETTER THAN OTHERS

'baksmällan II' var riktigt, riktigt bra! tveksamt vilken av dom (ettan & tvåan) som var bäst till och med. så det var ett lyckat filmval! middagen var hur mysig som helst, dock blev jag så sjuuuukt mätt av den maffiga räksalladen, mn mums vad god :D efter bion blev det inget hem till halvorstorp, inte mycket sömn heller för den delen. men mys blev det gott om. hade en riktigt trevlig kväll/natt/morgon.

den gooooda salladen!


jag & min snygga ronja i full fart till bion ;)

mötte hanna på strandgatan runt 13.00 :) tog en grön chaite medan hanna åt bakpotatis som såg riktigt smaskig ut. fick sällskap av kusin och olle, fast egentligen tvärtom ;p hehe. sedan gick vi och solade och kilade in en sväng på systemet innan vi köpte cigg och begav oss mot varsitt håll. jag hem och hanna till jobbet.

nu har jag skärt upp lite vattenmelon, mmmm ... kände att magen behövde lite mat nu också, eftersom den fått vila sedan räksalladen på o'learys, så bredde cream cheese påt två knäckisar (kalkonen slut :/), värmde en kopp chai te och gjorde en smoothie på jordgubbar, blåbär, skogsbär, goji, lingon och havtorn + en skvätt vatten. blir lite soffhäng innan det är dags att åka in till stan igen.





ska sola liiite till med hanna när hon slutar jobbet. så ska ta 18.30 bussen om planerna inte ändras. sedan blir det nog hem till papsen för lite mys, då även (den andra) hannah hänkar på! ska färga håret och bara umgås :) kanske ska ringa pappa och kolla läget först bara ;) hihi.

nu ska jag luta mig tillbaka, äta och kolla på tecknat :D
blir visst lite övningskörning! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0