WHO'S GONNA MAKE MY DECISIONS ..

.. when I can't make them on my own              



mitt liv just nu; känns heeelt otroligt ! jag vet inte om det är bra eller inte. men jag antar det. det är ju inte alls som förr. jag känner mig aldrig särskilt nere och så längre. det är ju bra :) jag är oftast på bra humör, känner för att hitta på saker och är väl för det mesta öppen för näst intill vad som helst. jo, jag är ganska nöjd med mitt liv som det är nu. känner att jag börjar klara av att ta hand om saker och ting själv. ska ringa CSN imorgon och säga att jag inte vill ha något jävla studiebidrag för tänker inte betala tillbaka det sen !! känner inte alls lika svår ångest inför det som jag gjorde förr. har lite skräck för att prata med okända människor, har aldrig lyckats ta tag i någonting själv. därför så mycket blivit fel. som med jobb, tiden går så fort. det blir inte av ! jag måste skärpa mig och få det gjort, behöver jobba och tjäna pengar. verkligen ! så som jag känner nu. jag vill ut och roa mig varje helg. dom senaste veckorna har varit extra bra. varför ? JO, jag har haft pengar, gott om pengar. men nu är det slut. nu måste jag försöka jobba ihop lite pengar från mamma tills på torsdag. för då är det lipz som väntar (; nej, nu ska jag gå ner och kolla med mamma om jag kan hjälpa till med maten :) ha en bra kväll, hörs senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0