HEMMA :))

fyfan .. den här dagen, kommer nog aldrig glömma. egentligen inget speciellt. linus och jag gjorde slut idag, eller ah .. uppehåll blir det iaf ! sen åkte jag ner till stan, pratade lite med linus och så käkade vi på suads kök på min bekostnad. 280 kr. haha .. jaja. sen gick vi till resecentrum och träffade dennis m.fl <3 så tog jag bussen till kenny i frändefors med kenny, fredrik, sven, iza, tuva, anton & ingen mera. tror jag. haha xD så festade vi där ! sen kom mer och mer folk, dennis och dom kom sen. snäallste emil köpte slödryck till mig <333 wiii :) sen blev alla utslängda av kenny goa mamma vid kvart i 1 . hahahah :) så väntade vi på bussen mot stan. där kom den 20 min senare, swisccch förbi. flabb ! sen ringe krus taxi, den åkte förbi åt andra hållet så han fick ringa igen. sen kom jens, schatz, peppe & robin och hämtade upp mig :) så åkte vi till trollhättan. var där en stund, träffade albin, emil. och kära possy som jag saknat så mycket ;( <3 japp .. sen körde dom hem mig till frändefors igen. så kom hem nu typ, för kanske 15 min sen (:

underbar kväll. tur att den blev som den blev, annars hade jag inte vart så glad som jag är nu. för innerst inne är jag nog väldigt ledsen. eller det är jag. men glad att jag har så underbara vänner, finns inga bättre ibland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0