YÄ YÄ YÄ YÄ YÄ YÄ

kan inte komma på någon vettigare rubrik. inte heller något vettigt att fylla inlägget med, men iaf. idag har jag inte engagerat mig i mycket mer än att steka i solen. hoppat studsmatta 10 miinuter non-stop, benen var som spaghetti efter det! xD sen har jag ätit frukost, en skål med start, gosat med dixie och stått i poolen med silen och gjort rent någon timma, sen har jag vikt tvätt och startat en tvättmaskin, på tal om det är det nog dags att hänga ut den tvätten nu! haha, fyfan vad intressant fakta ni får (;


eh, nu ska jag hoppa in i duschen och sådär. ska åka med dennis till thn, och vara med albin! var ju 1 vecka sen jag träffade det folket nu typ ;o hm ..... men skönt har'e varit att hålla sig ifrån skiten ett tag. okej, skit är det väl kanske inte så, men jag är så otroligt trött på allt bara :p hur som helst! duschen var det ja!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0