RYAN GOSLING

kollar just nu på 'bristande bevis', eller 'fracture' som den heter med den engelska originaltiteln (: en riktigt bra film som jag såg för längesedan sist. dock har jag knappt haft ögonen mot TVn nu, eftersom jag haft fullt upp med att hitta dessa snygga bilder ;D haha!

en annan bra film med ryan är 'the notebook' som jag verkligen hoppas att alla har sett?! den filmen får allas hjärtan att smälta, eller dom som har ett vill säga (;

och ni som tycker om thriller måste ju bara se 'murder by numbers', riktigt grym film! där ännu en riktigt bra och välkänd skådespelare är med, sandra bullock! :) ni vet den tuffa bruden från 'miss secret agent' nej, nu ska jag spola tillbaka filmen och koncentrera mig på att se den!



bilder från google (smått redigerade av mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0