MER FILM :)

håller på och styr upp lite inför filmkväll :D tänkte dock tjuvstarta redan nu med en, en drama som heter 'allt för min syster' med cameron diaz och abigail breslin, ni vet den söta och charmiga lilla flickan från 'signs' och 'kärlek på menyn' :) åh, den sistnämna älskar jag!

sen har jag några fler filmer på listan;

'2:37' även denna en drama, från regissören av 'donnie darko' vilket man förresten hör i början av trailern, har en stark känsla av att kompisitören är den samma till denna film ;p michael andrews heter han. sen har jag hittat denna, 'couples retreat'. en komedi som handlar om 4 par som åker på någon slags "terapi" på en tropisk ö :D miljön ser ju sjukt härligt ut! blir nog ett par till så småningom, hittade dessa filmer på den här sidan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0