THIS IS HAPPENING

alldeles nyligen hemkommen från morfar :) jag och mamma åkte och köpte blommor, sedan övningskörde jag till mormors grav på örsberg där vi planterade lite fina blommor. sedan drack vi en kopp kaffe hos morfar, innan vi åkte hemåt igen! jag körde och det gick jätte bra. ett stopp på affären på vägen hem blev det också för att handla ingredienser till pasta sallad som vi ska göra sedan, och så fick jag lite naturgodis av mamma :D




nu har jag slagit mig ner vid datorn. sitter och typ hetsäter naturgodis (inte bra!), så funderar på om jag ska ta någonting litet att äta innan middagen. ska nog ordna en varma koppen soppa (:

ännu en braaa dag ... än så länge (; förhoppningsvis blir det en ridtur ikväll igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0