DAGENS

Vill ha: mitt bankkort så jag kan buya ny mobil ;D

Klädsel: mjukisar, linne, tjocktröja och jacka (jag fryser)

Frisyr: allt uppsatt i knut (:

Smink:
inget, använder knappt smink längre !

Händelse:
hum ..det regnar :O vilken överraskining. eller inte /;

Låt:
Tal Bachman - Aeroplane

Bild:
jag & albin, jag älskar dig <3


Planer: åker nog tillbaka till älskling ikv :)

Saknad:
nej (;

Dummaste:
jävla hosta :(((

Sjuka:
fortfarande väldigt förkyld

Beroende:
musik, alltid musik

Roligaste:
jag har gjort någonting vettigt, på tal om det ska jag nog söka jobb idag

Tråkigaste:
vintern nrmar sig !!! x|

Borde:
få ett job, NU NU NU

Favorit:
albiiiiiiin <3

Mat:
pizza

Köp:
ingenting .. än !

Godis:
typiskt .. haha

Humör:
lika busig som vanligt ? ;)

Visdomsord:
all början är lätt,när man jämför med slutet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0