VARFÖR KÄNNS DET SÅ TUNGT ..

IDAG borde jag inte sitta här, jag borde ha en bra dag och vara på bra humör. men nej nej .. någonting tynger mig! jag vet inte vad det är. känns som att det inte är något speciellt alls. ingenting är så som jag hade förväntat mig :( inget märkvärdigt alls. precis som en vanlig dag förutom att det står "grattis" i smsen ist för "vad gör du ?" och allt det där vanliga .. det är tråkigt väder, jag har inte gjort något speciellt vettigt idag, precis som vanligt .. jag sitter här på mitt rum, lyssnar på musik och har jävligt ont i ryggen. urk .. får försöka bli på bättre humör

men ska till siba med Vicky om en stund. ska ta 16.22 bussen, så ca 1 timma och 50 minuter kvar /: hum .. det är tur att det är du gumman ! att jag har dig, du finns alltid där när man behöver dig som mest. jag älskar dig så otroligt, du är verkligen min skyddsängel, det bara strålar om vackra dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0