GODMORGON :))

städningen inatt gick bra! snabbt & smidigt. vaknade vid 10 idag och nästan hoppade upp ur sängen, gick ner och försökte fixa joannas kamera. men nej, tror inte det går faktiskt. anser inte heller att det är värt att lämna in den. så ja .. hon får låna mitt mobilminneskort i London så hon kan ta bilder med mobilen iaf. 3.2 mpx är ju alltid något ;) ja .. sen har jag precis dammsugit hela övervåningen nu också (Y) ska snart trappa ner och ta nedervåningen också, så får det bli frukost efter det. sen ska jag vänta på izabell. vi ska rida idag ;D wiheey !! sen ikväll blir det bio med lillebror, vi ska se på Wall-E ^^ någon som sett den ? (: tycker inte det verkade så där jätte bra på trailern, men har ändå hört att den är riktigt bra ?! menmen .. upp till bevis ! meeen först, ska jag skutta ner och slutföra stor-städningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0