IBLAND MAMMA ? xD



satt här i min egna lilla värld som vanligt, höll på att hoppa i taket när mobilen ringde ! så var det mamma, vad fan tänkte jag ?! :S så svarade jag och följade samtal utspelar sig ...

jag: eh, hallå ?
mamma: heeeeeeej. vad gör du ?
jag: sitter vid datorn x|
mamma: kan du göra nyponsoppa ?
jag: ja .. eller vad ska ni ha det till ?
mamma: glass !
jag: jaja okej ..
mamma: taaaaack :)

nåja, det roliga är iaf att mamma sitter inne i vardagsrummet .. alltså i rummet precis bredvid, eftersom jag sitter i köket. vilket hon mycket väl vet xD och hon tycker jag är löjlig som ringer henne när hon är ute på gården :O hahahahah ! mm, nu har jag precis glufsat i mig en skål med glass & nyponsoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0