ONE TREE HILL

bild från google

fick precis ett tips från Katariina att one tree hill går varje söndag på 5an, gick in och kollade på tv.nu, och så sökte jag på one tree hill, och jag fick mig en riktigt positiv överraskning. det visade sig att det går alla veckodagar, alltså måndag-fredag klockan 16.10 på 5an :) och idag är det ju måndag, så snart blir det till att springa ner och kolla på 5an :] vad glad jag blir !! men tycker ändå det är så jobbigt att följa serier, funkar oftast inte eftersom man alltid har något att göra, iaf sådär mitt på dagen /: får försöka skaffa mig alla säsonger på DVD (: det är ju så otroligt bra! dessutom ett stort plus för att chad michael murray är en av huvudrollerna, haha ;) 'lucas' som han spelar är ju absolut en drömkille <3

Kommentarer
Postat av: Katariina

Men det som går på vardagar är repris från förr va?

2008-09-22 @ 16:40:45
URL: http://meanballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0