DEN DÄR KÄNSLAN ..

nu är filmen slut, bra var den och tårarna är inte långt ifrån att rinna ner för kinderna :( usch .. märkte att det var ett tag sen man såg den här filmen, för det var en massa saker jag inte kom ihåg alls. sorglig är den iaf, flera gånger under filmens gång. gillar inte den här sorgliga känslan.

nu börjar jag tänka,
känner mig nedstämd och ledsen. kan inte sluta tänka på filmen, samtidigt som jag tänker på mitt egna liv /: och saker som tynger mig. vill bara bli av med den här saknaden, samtidigt som jag inte vill släppa det. någonting stoppar mig från att göra det. sån har jag alltid vart, jag håller hårt om saker och har svårt för att bara släppa det och gå vidare. antar att det beror till stor del på att jag är full av hopp. hur långt ner i mörkret jag än är så lyser alltid en låga hopp inom mig.

jag har egentligen inget tålamod överhuvudtaget. det visar sig på många sätt och vis, men vissa saker ger jag inte upp! tror jag på något, så krävs det mycket för att jag ska ändå min syn på det .....


jag fick iaf mitt godis som jag var så sugen på! underbara albin åkte till hemmakväll och köpte en påse till mig (: TACK FÖR ATT DU ALLTID STÄLLER UPP <3333

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0