BEDÖVAD I HALVA KÄFTEN ;p

snabbt, lätt och kvickt! hehe. men blev lite överraskad när jag fick reda på att jag skulle få en provisorisk lagning, tanden bredvid min dumma nedre visdomstand på höger sida (som ligger i vägen) har fått ett hål som behöver lagas, men som jag fattade det så gjorde dom det bara tillfälligt eftersom jag ska operera bort visdomstanden innan dom kommer åt att laga det ordentligt ;o yeah.

behövde inte vara hemifrån mer än 1 timma,
suveränt att kunna gå till tandläkaren (y) träffade daniel utanför och pratade lite med honom nu när jag kom hem också :)) nu ska jag äta ordentlig frukost, slappa en stund och sedan blir det träning!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0