DAGS ATT GÅ UT

nu har jag näst intill suttit inne hela dagen! har faktiskt inte orkat gå ut i värmen. har käkat lite sparris soppa, kollat på en grymt bra film (gigli med jennifer lopez och ben affleck) som tagit typ hela dagen och ätit popcorn med dixie, fast har dock pausat många många gånger då jag har hängt ut tvätt, pratat i tele med mamma, vart ute med dixie en sväng, hämtat mat till mini ankan, städat osv :) nu ska jag hoppa lite på studsmattan tills nästa tvättmaskin är klar, sen blir det till att hänga ut den tvätten och starta ännu en maskin! passa på när vädret är sammarbetsvilligt ;D hehe. sen behöver jag käka något, känner mig lite yr i huvudet ;/ men trots det tänkte jag ta mig en ridtur :)) men inte helt säker än, så får fundera en stund till, annars blir det nog en promenad med lillgumman (:

djuren ska ha mat också, det får vi inte glömma :pp
och ikväll blir'e väl lipz. mitt huvud och kropp orkar egentligen, men vem vet. kanske missar man något annars? ;] hahaha. frågan är bara när emelie kommer hem idag? grillning blir'e nog iaf innan vi drar till thn, om planerna följs? ha en bra dag <3

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0