DAN FÖRE DAN!

julafton kan ta sig i röven, det är ju nyår som är THE DAY! ;) idag ska det hinnas med en del, men det ska nog gå bra. jag känner inte för att stressa upp mig idag, även om jag misstänker att vi kommer få trängas med mycket folk idag eftersom albin tycker så mycket om att sova :p haha.

  • tvätta
  • få upp albin ur sängen!!
  • göra mig i ordning
  • bli hämtad av albin
  • kolla upp vilka som säkert ska äta imorgon
  • skriva upp vad som ska handlas
  • räkna ut mängden som behövs
  • handla mat till morgondagens middag
  • bestämma mig för/köpa hårfärg
  • få hjälp av albin med löshåret
  • färga håret i vad det nu blir :p
  • förhoppningsvis hinna med att träffa lisa <3

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Har du någon favoritbloggare? =)

kramar!

2009-12-30 @ 19:46:37
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0