DET VAR DEN JULEN

albin & ronja <3

 

okej ..... den kanske inte är helt över ännu. 1½ dag återstår ju egentligen trots allt -juldagen och annandag jul. har fortfarande inte riktigt fått den där känslan av att det verkligen är jul. gårdagen kändes inte som julafton på något sätt. jag var med familj och släkt, åt julmat, drack glögg, fick julklappar av "tomten" och allt det där, men det kändes ändå inte sådär som det gjorde förr! antar att man har växt ifrån det där helt och hållet nu. bryr mig som sagt inte speciellt mycket om julen överhuvudtaget. även om tanken på jul ändå är mysig.

 

jag & älskade lillebror :)

 

gårdagen firades hemma i frändefors och efter allt jultrams kom ronja! :) sen skjutsade vi hem sonja innan pappa körde oss till albin, men först köpte vi slödryck på shell :p blev inte kvar hos albin speciellt länge, albins mamma skjutsade oss till lägenheten i stan där vi förfestade med lite folk innan vi gick mot lipz framåt 11. mycket rolig kväll! bästa lipz kvällen på länge, absolut :D när klockan närmade sig 2 gick vi därifrån, innan kön till garderoben blev enorm. efterfest blev det, dock inte mycket till fest. jag och richard satte oss inne i ett av rummen och pratade, sen kom albin, melvin, ronja och petter och gjorde oss sällskap. så där låg vi i sängen (bortsett från petter som låg på golvet) i flera timmar och bara pratade, skrattade, lyssnade bon jovi och bara tog det lugnt liksom. älskar att bara ligga och koppla av med härligt sällskap!

 

melvin åkte hem, sen petter. så framåt morgonen var det bara vi 4 kvar, jag, richard, ronja och albin. vid 4-halv 5 gick ronja och albin och la sig i det andra rummet. så småningom somnade vi. jag vaknade strax innan 10 imorse. gick upp och stängde av tvn som stod på, kissade och gick och la mig bredvid richard igen. satte på musiken och stirrade ut genom fönstret en stund.

 

låg kvar i sängen till ca halv 12 :) ronja hade försvunnit och albin sov fortfarande, så vi kollade på tv. fast efter en liten stund satt jag där och kollade på bröderna lejonhjärta med en sovande richard bredvid mig :p hehe. vid halv 2 gick richard hem. jag pratade med albin lite, sen började vi kolla på en film, 'anywhere but home' hette den. hann dock inte se mer än halva förrän anna-lena kom med bilen, så släppte vi henne på tulpanvägen innan babben skjutsade hem mig.

 

 

TACK FOLKET FÖR EN OFÖRGLÖMLIG JULAFTON! <3              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0