SOM SAGT

idag är en ny dag. den började bra :) vaknade faktiskt med ett leende på läpparna (tänk inte ens tanken x, mitt liv kretsar inte bara runt en person!), snö och solljus lyser tillsammans upp rummet, vilket är någonting av det viktigaste för mig, när det gäller humör. dystert väder ger ingen energi överhudutvaget till att gå upp ur sängen.

somnade inte förrän 4 inatt. ställde klockan på 11 och har sen dess bara legat och dratt mig :) ska väl äta lite frukost så jag snabbt kan göra mig klar sen om/när albin hör av sig :p

känns som det har snöat konstant i en vecka nu! inte långt ifrån, helt otroligt ..... klagar dock inte (; men liksom, typ som all den snön som aldrig kom dom tidigare åren kommer nu. allt på samma gång :D höhöhö.



har suttit och räknat lite på pengarna jag fick i julklapp. fick 1700 av mamma och björn, + koss hörlurar som är hur bra som helst :)) och ett fint halsband i guld, med ett hjärta på! sen fick jag 300 av sonja, 200 + chokladask av björns mamma och pappa, 500 av farmor (som är slut). hur som helst. 300 kronor har jag redan förbrukat på lipz + kaffe. gymkortet ska betalas (400 kr) och jag ligger lite back på kontot, så 500 åker in där. då har jag 1400 kvar. borde kanske egentligen lägga undan 300 (till busskort som går ut 31 december). men väntar nog med det och hoppas på att det blir städning hos sonja snart! :p har presentkort på gina tricot, 300 kronor - från marcus föräldrar :) så där har jag lite till kläder. för pengarna tänkte jag köpa löshår, parfym och lite träningskläder. vi får väl se hur det går ihop. har ju inte fått julklapp av pappa än, han sa jag skulle få det nu i mellandagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0