DUUUUMMA :'/

vaknade tidigt idag, runt 9. gick på toa, såg mig i spegeln (y) weii. svullen, jatack ! öm som fan .. och får inte in en tesked yoghurt utan att kleta runt munnen. seriöst, känner mig fan misshandlad. suuuuger, det är vad det gör ! usch, hoppas något innerligt att det här blir första och sista gången.



det här är min "frukost" fått i mig ca 5-6 skedar än så länge. menmen, lika bra att försöka få i sig det. albin kommer med yoggi yalla om några timmar. får hoppas det är lättare ;O buhu, jag vill ha tacos <33



nu ska jag trycka i mig resten av yoghurten och ta en ibumetin. sen borsta tänderna, ta en dusch och skölja munnen med den där jävla 'hexident'-en som jag skulle köpa för att hålla rent såret .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0