JUST NU;

sitter jag här i vardagsrummet, har precis ätit min frukost (havregrynsgröt och kaneläpplen) diggar till den här låten och funderar på vad, hur och när jag ska göra mig klar att åka till thn (: jag tänkte som så att jag inte orkar sitta här hela dagen och fundera på vad som ska hända, därför har jag betsämt att jag och dennis ska åka till albin så snart som möjligt! på tal om ingenting så är spotify för jävla bra ;) och bara för det så kan jag passa på att tipsa om några fler bra låtar :D den här, den här och den här t.ex. :p nej vet ni vad, nu måste jag skynda. 5 min!!!! :| sånt här tycker inte fia om .....



edit; nähä! nu har jag stressat som ett as och siter här redo att åka. men då segar dennis :p moahahahaha. här ska jag iaf inte sitta och kladda i vilket fall ((:

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0