OMPLANERING

tänkte jag att jag ska berätta om min lördag (: alltså gårdagen! grebbestad var det ju planerat, MEN för att gå rakt på sak så blev ingenting överhuvudtaget som vi planerat. dennis kom och hämtade mig, vi hämtade kenny, bilen började krångla. så tobbe och albin komma till vänersborg för att möta oss ist för att vi kom till trollhättan. vi parkerade dennis bil utanför johan, dennis och kenny åkte med tobbe, dom hämtade linus och becca. sen åkte dom till kvantum. jag åkte med albin och jesper, vi åkte till amigo för att jag skulle köpa en skinkrulle, jesper passade på han med! (:

sen åkte vi mot grebbestad, men våra vägar skiljdes åt.
tobbe och gänget åkte direkt till grebbestad. albin, jesper och jag åkte färjan över till lyskeil först för att hämta någon där. så blev det inte heller, eller jo. vi hämtade henne. åkte, åkte tillbaka och under tiden ringde det andra gänget och ville åka därifrån. så något grebbestad blev det inte för våran del. vi bestämde oss för att strunta i det, lämna tjejen igen och mötas i uddevalla igen. så blev det! ;D kenny försökte kissa i buskarna på mc donalds parkeringen. en unge i en bil hade jätte roligt åt det :p

till slut lyckades kenny kissa i buskarna på andra sidan parkeringen och vi kunde åkte, kenny hoppade över och åkte med oss ... så vägen till trollhättan bestod av massa gap, ölspillande och fyllasnack från baksätet där kenny och jesper var placerade :p både jag och albin hade huvudvärk, så när vi 20 minuter senare kom till trollhättan tog vi varsinn huvudvärkstablett innan vi ställde oss utanför tobbe och väntade på att dom skulle komma, albin åkte hem en sväng. vad vi inte förstod var hur det kunde ta 30 minuter extra att ta vägen genom vänersborg. men det gjorde inte så mycket. vi hade roligt ändå :DD speciellt jag och jesper som den största delen av tiden bara skrattade åt en redigt full kenny gillberg xDD har en del filmer jag ska dela med mig av ;) på tal om det har jag en massa filmer från smögen, även flera av dom består av en dyngrak kenny!

nåväl! vi förfestade en gäng på ca 10 pers hos tobbe. jag och becca spenderade en ganska lång stund utanför och pratade :) sen slängde jag min grogg och så åkte jag och albin och käkade en kebabpizza med fetaost på fontana, dennis följde med som sällskap, mycket alkoholpåverkad. dock var det jag som glömde min jacka, smart! men den hämtade albin när han körde första gänget till stan. krogen sand väntade härnäst! dock bestämde jag och albin oss för att inte dricka (mer för mig, eftersom jag redan druckit några groggar) men när vi släppte av resten av folket som vart hos tobbe och träffade toni utanför sand så tog vi oss en funderare och kom fram till att åka hem till albin, dra i oss så mycket alkohol vi hann på 20 minuter, för att sedan få skjuts av andreas ner till stan igen!

jag ångrade mig dess värre nästan direkt, så tur att inträdet var gratis. toni bjöd på en breezer, jag och jenny satt och pratade en stund. sen kände både jag och dennis att vi ville hem till frändefors, så vi försökte få tag på någon som körde, till slut fick albin tag på andreas, och han skulle köra. vi gick till torget, dennis käkade. vi väntade, vi väntade, försökte få tag på andreas, han svarade inte, han svarade. han kunde inte! och där visste vi inte riktigt vad vi skulle göra. albin frågade om vi fått tag på honom, jag skrev tillbaka vad andreas skrivit. vi gick till o'learys, fortfarande bara jag och dennis. träffade frida. albin ringde, nerven skulle köra. vi gick ut, väntade, väntade. ingen nerven, gick bort till o'learys igen. dennis pratade med frida. jag höll utkik efter nerven och så kom dom. billy och possy var med också :)

innan vi kunde åka till frändefors skulle vi hem til albin, för att hämta min väska och byta bil
. 30 minuter senare var jag hemma i min säng! trots att ingenting blev som det skulle så var det väl ändå en duglig lördag, kunde vart bättre, kunde vart värre ;) hehe.

nej, nu ska jag äta frukost tror jag. behöver börja äta ordentligt igen känner jag
. min kropp mår inget braaa alls. mådde skit hela dagen igår, kände förut när jag skulle på toa att jag blev snurrig av att stå upp. hm. jag ska bannemig äta en god frukost i lugn och ro, sedan ta en promenad med dixie :)) uppdaterar inlägget senare med lite bilder och filmer. ha en bra dag!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0