ALMOST READY TO GO!


fickpengar och packning! yeees. fan, det känns inte som det är imorgon ;o tänk, egentligen bara några timmar kvar. vart tog månaderna vägen? tack mamma för 1000 kronor extra <3 hoppas verkligen att det blir en helt underbar vecka där nere i turkiet. kommer nog (konstigt nog?) sakna trollhättan lite smått, fastän jag antagligen kommer ha sjukt mycket ångest när det är dags att åka hem till sverige igen .....

pappa och erica är iväg och tvättar bilen, både in- och utvändigt antar jag.
under tiden har jag även hunnit damma och dammsuga som pappa bad mig om! (y) uuusch, förbannat tråkigt har jag faktiskt ;( fan! jag måste ta ut pengarna och posta breven också ;|

nu ska jag tänka igenom packningen och lite sådär. SKRIVER SEN! :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0