EN RASTLÖS SJÄL (A)

ååååh! jag orkar inte sitta här mera nu. jag vaknade vid 10, totalt nere på botten av humörskalan, nu har jag suttit här och samlat tankarna en stund, sen solat några minuter på balkongen. trött på att sitta här ensam nu, jag klarar det inte! det bara kryper i mig av rastlöshet, ensamhet och otålighet. har iaf ring och väckt både albin och dennis nu, för vi skulle åka och bada i tid :o men som vanligt är alla så fruktansvärt sega och bara sover :@ fan vad ni ska få igen sen!! moahaha (6)

nu ska jag gå ut och sätta mig på balkongen igen,
sen får det blir frukost när jag känner för det, känner fortfarande ingen hunger. konstigt :/ jaja, ska försöka koppla av lite. jag räknar ju inte precis med att jag behöver skynda mig .....

jag ska lägga in lite bilder i mitt inlägg om resan också :p

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0