JAG ÄR; VET INTE VAD!

arg, ledsen, besviken, dum, lättlurad, elak och totalt fast. nu är jag precis på gränsen till där jag inte ville hamna! kan inte fortsätta, och jag kan inte gå tillbaka ;( vad gör man då? suck. jag har så förbannat mycket frustrationer inom mig just nu! hade jag inte vetat bättre hade jag gett mig själv en rejäl omgång, hur kan jag vara så patetiskt korkad?!!! och dig vet jag inte vad jag ska säga om, inte ens värt att ödsla energin och tiden på att uttrycka mina åsikter just nu. lika bra att bara hålla käften.

jag är uppe i frändefors hos mamma nu iaf.
finns inte mycket att göra, om det bara hade vart fint väder så :( åh. funderar dock på att ta en ridtur för mig själv. passa på nu! vet ju inte hur många chanser jag har kvar att rida min biggan, nästa vecka åker han bort över sommarn, och nu är han dessutom till salu. + mini och molly. det kommer förmodligen bli tomt här till hösten ;| inget att göra åt ..... det är mammas val. nu ska jag gå ut och kramas med dixie.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0