ÄNGLAVAKT!

kvällen började fint .....

men slutade efter det här med att vi fick åka ambulans till uddevalla sjukhus




åh! av någon anledning hade vi änglavakt ikväll. jag är tacksam, och hoppas innerligt att vi i framtiden tänker ett steg längre. en dum sak var att vi ljög för polisen och räddningstjänsten. vi sa att vi var 3 i bilen, så var det ju inte. jag och dennis höll på att skämmas ihjäl när polisen kom in i sjukrummet efter att redan ha förhört oss och sa att vi nog hade något mer att berätta. usch :$ men det var bara att berätta som det var.

men ja. nu har man fått sig en insikt i att det verkligen kan hända en själv. ena stunden satt vi där i bilen och skrattade åt vårat hyss! men i nästa så fick vi syn på en elg, bromspedalen var i mattan och vi fick sladd, hamnade i diket, en ruta krossades och vi låg upp och ner. när vi fattat vad om hänt började vi röra på oss, jag svärde och dennis beklagade sig. albin vågade inte röra sig och jesper försökte få upp dörren, vilket misslyckades. jag öppnade rutan, och kröp ut i det blöta diket .....

sen kom räddningstjänst osv och jag, albin och dennis fördes till sjukhuset i varsinn ambulans med krage
. jesper som "inte var med" kom ett tag senare pga ryggsmärtor med tobbe. dennis mamma och syster ida, albins mamma med pojkvän och pappa med flickvän kom. sen var det bara att svara på en massa frågor och dricka varm choklad.

nu ska jag lägga mig och försöka sova. skippar nog träningen imorgon .....

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0