KRISIGT

får väl börja med ett 'hej!' för ovanlighetens skull. haha :] här sitter jag, precis ätit lite havregrynsgröt, nej .. ganska mycket faktiskt ;o och så en rostad macka :) och innan det har jag tjatat på en seg andreas och följt honom ut till bussen. nu ska jag sätta på lite musik.

så. MTV (y) typ suger men har fan inget bättre just nu. pallar inte lyssna i datorn, så sjukt dåligt ljud så det finns inte. gah:#mittmellanslagblirsämreochsämre! veckans att-göra-lista då ;

  • springa 3 ggr
  • städa lägenheten
  • tvätta (det fixar jag ikv)
  • gå till AF
  • fika med frida (är det tänkt)
  • business med dennis & albin
  • få klart min tatuering!!
  • åka upp till mamma
  • rida
  • försöka ta mig tid att ringa farmor
  • ringa soc (på tiden?)

det var väl det! behöver fixa pengar också, har inte en endaste krona :S förstår inte hur jag lyckats göra av med 900 kr på en vecka?! har ju inte precis gjort något? ;o handlade mat för ca 300kr, sen slödrycken, hårspray och det för 100kr, insträde o'learys - 60kr. godis för nästan 100kr. en smirnoff - 60kr. lite till andreas för bensin och så .. jaja. skitsmma, borta är det iaf! får väl se hur jag löser det .. på ett eller annat vis går det alltid. wii, nu kom det en skön låt man inte hört på länge :)) menmen, nu har jag inget mer att underhålla er med. ni får ha det så bra tills vi hörs igen!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0