WIIIII !!

äntligen har jag gått neeeeeer i vikt ! hopp och studs. från 63 kilo till 57, 5 :D underbart !

dagn förövrigt vet jag inte riktigt om jag ska kalla bra eller dålig än ;O gick till torget från alice vid halv 9, tog bussen till lichron och var med dennis en stund. sen halv 10 tog jag bussen in till torget igen, köpte en dricka och väntade på 65an. så hämtade mamma och björn upp mig på shell för dom hade vart på vårdcentralen, och skulle tillbaka igen efter ca 30 min. så åkte vi dit, satt och väntade i 1½ timma :| uuuurk ! tröttnade och gick till 7an precis bredvid, träffade hannah.köpte en kaffe, som var blä så slängde skiten ! xD sen kom mamma och björn och hämtade mig, så åkte vi hem. släppte ut hästarna, bytte om och så ut och sprang med tilda och dixie (: härligt !




nu har jag tagit en dusch, lyssnar på musik och ska snart börja fundera på att äta något .. inte ätit sen igår morse, och det var 2 pannkakor, kanske inte super bra. menmen ..

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0