100 MINUTER!!!

HELT OTROLIG PROMENAD :| seriöst. jag var helt helt vilse, visste inte vart jag var överhuvudtaget alltså. glad att jag hittade hem till slut iaf! :D haha se här ;


ja, hur hamnade jag då här efter 40 minuters promenad? hm .. började med att gå som jag hade planerat, men på något sätt hamnade jag fel och kom in på en grusväg. men tänkte ändå att jag lika gärna kunde fortsätta gå :) sen så såg jag (tydligen) gamla dal på andra sidan, fast jag visste inte att det var gamle dal förrän på tillbaka vägen. iaf. fortsatte, kom fram till den här bron som var väldigt hög;


fortsatte vidare på en grusväg, valde att gå höger vid en korsning, men där var det stopp så då fick jag vända och gå åt det andra hållet. vet inte hur många gånger jag hamnade i korsningar där jag inte kunde göra mer än att gissa vägen ;o haha. kom till slut till en helt öde fotbollsplan. possy antog att jag var vid almagärdet, vilket det visade sig vara. gick förbi, följde vägen - gick, gick och gick. såg inte speciellt mer än grus och granar. inte sådär jätte roligt kanske men .....

så småningom kom jag fram till ett faktiskt ganska mysigt husområde. längst bort i det tog jag bilderna på den här utsikten. satt där på en bänk en stund, såg mig ordentligt omkring, men jag kunde verkligen inte placera stället!! :s och speciellt inte mig själv. haha.


bestämde mig till slut för att vända iaf. gick samma väg tillbaka hem. förutom att jag gick in i skogen innan almagärdet och fick en extra bit att gå fram till bron. jag som trodde det skulle bli en genväg (a) men stigen gick inte rakt igenom skogen som jag förväntat mig. utan jag fick gå en hel runda för att komma ut till grusvägen igen. haha. jaja. fick mig en riktigt lång promenad iaf!

men det allra värsta var nog den sista biten hem. jag hittade verkligen inte rätt väg när jag väl kom ut i husområdet. fan! var helt vilsen verkligen. visste inte vänster, fram elelr bak eller någonting. och överallt var det återvändsgränder med cykelvägar som fortsättning, in i skogen om och om igen. tillslut kom jag till en jävligt brant backe jag kände igen. tog mig upp för den, vid det laget började det verkligen kännas i benen! väl uppe såg jag iaf min gård där borta. kändes riktigt lättande :D

nu sitter jag iaf hemma igen, 1 timma och 45 minuter senare slog jag igen dörren bakom mig och suckade djupt. nu har jag iaf varvat ner lite och ätit min efterlängtade frukost. det blev 3 mörka brödskivor med sallad, ost och gurka + ett glas mjölk! duschen väntar här näst :)) jag är iag riktigt nöjd med min virriga insats ;D

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Micaela

Åh, vilka mysiga bilder! Ser riktigt sommrigt ut :)



Skulle du förresten vilja rösta på mig som veckans blogg? Det är busenkelt, skriv bara att du röstar på nr 2 i detta inlägg > http://fridasjoblom.blogg.se/2009/may/finalisterna.html

2009-05-12 @ 17:02:57
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv: näe, det är faktiskt riktigt roligt! :) har dock slutat :/

2009-05-12 @ 17:36:32
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv: blev vell less :/ hade dansat i flera år osv <3

2009-05-12 @ 17:47:43
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv: mjo precis! :)

2009-05-12 @ 17:55:15
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Tack så mycket! :)

2009-05-12 @ 18:14:32
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Mariah

fina bilder!

2009-05-12 @ 18:20:34
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0