ISKALL

trött på mig själv. kan inte kontrollera mig, beter mig som ett svin. jag vet. jag kan inte hjälpa det. det är faktiskt ni som gjort det! jag är inte den jag en gång var längre ... nu ska jag äta några smörgåsar och fundera lite. vad ska jag göra med mig själv? jag har inga vänner. jag vill inte bete mig som jag gör, men jag vet inte hur jag ska förklara mig. jag är förändrad bara. tyvärr ;( vill inte vara såhär. men mina känslor tar på något sätt över mitt beteende.

mina vänner har alltid vart mitt allt. men nu när jag tänker och känner efter nu känns det som jag inte bryr mig alls längre. det finns ingen jag litar på överhuvudtaget. alla bara försvinner ju?! den enda som jag har någon som helst tillit till är albin. och trots det är han den som får ta mest skit från mig. det känns förjävligt. så jävla hårt!

jag tänkte förut; jag ska ta tag i mitt liv. klara mig själv! skaffa mig ett jobb, gå till frisören, äta lunch ensam. ägna tid till mig själv, shoppa och njuta av livet. ensam. låter jätte konstigt, men precis så kände jag för att ha det. jag som aldrig velat vara för mig själv ..... vad är det med mig?! jag känner inte mig själv. mina två delar glider isär helt och hållet.

här är iaf en film från gårdagen;


Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Läs allt om en kille som är heterosexuell, men som ändå sminkar sig.

2009-05-24 @ 03:57:10
URL: http://dennizganevik.blogg.se/
Postat av: Sara Amgård

Blev faktiskt lite förvånad över hur du var igår kväll i kungälv. Menade du att albin var "desperat" när han umgick med oss? Eller att vi var med honom? :/

2009-05-24 @ 20:41:52
URL: http://saraamgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0