FRUKOSTEN! :)

nu ser frukosten ut precis som den ska, bortsett från vad klockan är (a) låg och läste så länge jag kunde hålla ögonen öppna. så framåt 6 imorse slumrade jag in. jag tror jag får gå till farbror doktorn och få sömntabletter utskrivna snart ..... eller kanske ta tag i problemet från grund och botten. dvs, få hjälp för problemet ist för att fortsätta skjuta undan det med hjälp av sömntabletter ;/ hur som helst. framför mig har jag en dubbelmacka av fullkorn, solrosfrön och annat gott med ost, skinka och gurka. en kopp kaffe, med mjölk och lite lite socker + ett glas aktiv vitamintablett utblandad med vatten, apelsin smakar den och inte alls så vidrig som jag trodde den skulle vara (: ska äta det nu och nörda lite sims. hehe.

hoppas på träning ikväll! allting blev så dumt nu med lisas praktik eftersom hon börjar 11 varje morgon och sportlife öppnar inte förrän 10.00 tis&tors. dumma dumma. skjuter förmodligen fram frändefors tills imorgon om det blir träning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0