SEN UPPDATERING

låg och läste ett par timmar igår och vaknade inte förrän vid 13.45 idag. skulle ju kunna skylla på ett missförstånd orsakat av min syster, men nej. sovit hade jag gjort ändå. men hur som helst hade jag tänkt att kanske dra och träna imorse, ta samma buss som erica och lisa in till stan eftersom dom sov här och skulle till skolan. bad erica väcka mig mellan 07.00-07.10. väckt blev jag, men när jag kollade på klockan visade den 08.15, vilket jag blev en aning förvirrad av ;o frågade erica varför hon inte väckte mig tidigare och hon svarade att min klocka gick fel. jaha, ändra klockan till 07.15 och ställde väckarklocka på 09.30 och somnade om. gick dock aldrig upp när väckarklockan ringde. vaknade när pappa kom hem och gick upp. trodde klockan var 12.45, men det var den inte. det förstod jag när pappa berättade om hur han hade fått tjata på erica och lisa ett antal gånger imorse att gå upp och komma iväg till skolan. erica hade alltså lurat mig :pp

har inte gjort mer än tagit en poewrwalk till affären. handlade mjöl, kanel, bakpulver, coctailtomater och riven ost :) vilket leder till att en banankaka nu står i ugnen och jag och pappa ska äta tacos och förmodligen kolla film ikväll (y) nu är kakan klar så får kila, så den inte blir bränd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0