ALLA TANKAR FÅR INTE KOMMA UT

känner just nu att om jag skulle skriva allt som rör sdig inuti migg huvud just nu, då skulle det här bli ett väldigt virrigt inlägg som knappast någon skulle förstå någonting utav. ska försöka skaka av mig alla röster och tankar som svävar runt som något slags 'myrornas krig' där inne!

hm ..... idag har jag; städat hos sonja, tjänar in en slant där (y) tagit det lugnt hemma en stund, innan jag fick väldigt bråttom till bussen. ja, bussen som jag självklart missade. tog en liten promenad medans jag väntade på nästa i 15 minuter. åkte till albin, och vidare till vänersborg efter två små stopp för att ta ut pengar och tanka. planen var att kolla på en bil, men så blev det inte. vi åkte dit, men åkte därifrån ganska snart igen eftersom ingen av dom två vi trodde det var verkade intressant. mamma ringde dock senare och sa att vi kollat på fel. men efter ytterligare information var det ingenting som lockade tillbaka ändå. då mamma ringde satt vi på donken. jag, albin, billy, simon och christoffer. albin käkade, jag beställde en kycklingsallad i driven när vi åkte därifrån! åt den, stannade till på viggen en stund. jag passade på att be tobbe komma ut och ta med sig ozzy, och så hälsade jag på dom :D

sen gick albins bil sönder!! så då åkte vi till honom och lämnade den, hoppade in i hallbergs röda mercedes ist (; stannade till på shell en stund, tog ett varv, mötte dom andra på shell igen och så skulle hallberg hem. jag följde med till albin en stund, kollade en del av andra avenyn (igen) och sen kom hannah och hämtade mig :)

vi åkte in till stan och träffade folket på meddo ((: billy, simon, christoffer, robin och peppe .. men bara en liten stund. hannah ville hem och sova, så hon skjutsade hem mig och så gick jag in och kollade TV med pappa en liten stund. sen tog jag en lång, varm, skön dusch och nu sitter jag här. har ätit lite mûsli och yoghurt till kvällsmat också ^^

en bra, trevlig och som vanligt ganska ointressant dag ;) höhö.


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0