BIRTHDAY PARTY


jag


alkohol!

hannahs fördelsedagsfest igår var trevlig! :)
blev middag med albin på 'emmas' innan också + en xide till maten! ;) sen skjutsade han mig till onsjö vid halv 6 typ. var segt för en stund, då jag övervägde att dra hem ganska tidigt. men några dl alkohol senare var det full rulle :D haha. blev alldeles lagom med folk, trots att det inte var mitt vanliga umgänge så hade jag ganska trevligt :p drack allt möjligt, det blir så när man får snåla på andra (a) haha. cider, vitt vin, körsbärsvin, rosévin, öl, hb, vodka och jordgubbslikör (: hehe. blev hämtad av albin vid halv 3, så hann nyktra till en hel del i väntan på honom (y) satt uppe ännu en liten stund när jag kom hem innan jag somnade.

här är några bilder från igår (stulna av lillemor och carro);

jag



hannah & jag



hannah, malin & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0