TACK TJEJER <3

åkte hemifrån med ett någorlunda positivt humör. men senare in i kvällen steg det mot toppen igen :D satt på strandgatan från 10-12 med emelie, emma, malin och hanna. riktigt riktigt trevligt har vi haft det! drack 3 cider, 33 kr styck. helt ok! (y) sen gick vi vidare till meza, dock försvann emelie. när vi kom dit blev vi ganska förvånade över hur dött det var. men så snart vi satt oss ner började det droppa in folk allt eftersom. efter en stund kom ett gäng till och gjorde oss sällskap, trevligt sällskap :D amanda var så glad man bara kan vara och nästan lika så full :p haha! halv 2 kom emelie och sofia. så då åkte jag och emma med hemåt.

nu har jag precis tvättat sminket och hämtat min mangosorbet.
så det blir lite onytta innan läggdags, tillsammans med filmen 'closer' (; hahaha. pappa satt sovande i soffan och hans käre vän edberg låg och snarka i den andra när jag kom innanför dörren. så dom har nog haft en trevlig kväll. godnatt på er :*

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0