HEMMA IGEN

tänka sig! att idag kom jag ut en sväng iaf :) dock förhindrade ju det promenaden, eftersom det inte finns en chans att jag går ut och går i mörkret. men vad gör det?! imorgon ska jag ta tag i mig själv, en gång för alla. morgon promenad innan frukost, varenda dag (utan undantag) från och med imorgon! (y)

vilket betyder att jag faktiskt ska frossa lite idag (a) det får bli lipte chips och så får vi väl se om vi har någon god smak till soda streamen hemma, pappa använder den ju mest till groggvirke :p hehe.

känner mig väldigt illamående och yr i huvudet :( konstigt ..... ska ta en värktablett och hoppas att det går över. kanske beror på mensen också, vet inte riktigt. chips var'e iaf! och så oth såklart (;

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0