BREAKFAST

sitter på soffan och äter frukost, och kollar på 'kniven mot strupen' med pappa :) det vanliga, dvs - a-fil, müsli och frukt är framdukat (y. har lite ångest över att jag åt bakpotatis igår kväll (eftersom jag har undvikit ris, pasta och potatis hela veckan), men satan vad gott det var! ihop med sjömansbiff och räkröra. hur som helst har jag redan förbränt det (;

och i veckan har jag bestämt mig för att träna stenhårt! tänkte eventuellt gå på aerobic passet på sportlife, 18.10 på tisdag också. brukar inte gå på passen, tränar alltid självständigt, men nu så! :p


har en hel del annat att göra också:

  • träna varenda dag
  • kontakta k på högskolan
  • lämna in papper på af
  • ringa läkaren
  • gå till läkaren
  • köpa foundation
  • städa hos sonja (?)
  • leta/söka jobb utomlands
  • städa rummet, grundligt!

och självklart, inget:
  • pasta, ris eller potatis
  • godis, chips osv ..
  • pizza eller annan snabbmat
  • bröd - vare sig vitt eller mörkt
  • socker/sötningsmedel
  • alkohol

utan endast:
  • vatten
  • frukt och grönsaker
  • a-fil, mjölk och andra mejeriprodukter
  • kött, fisk, kyckling
  • müsli i små mängder
  • kaffe och te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0