AIN'T IT FUNNY

just nu äter jag frukost och undrar vad som hände med min väckarklocka?! lisa ringde och väckte mig. haha. tur att jag ens vaknade av det eftersom jag av någon anledning också hade på ljudlös ;o någon försöker sätta dit mig?! haha. eller också är det jag själv som är fruktansvärt snurrig bara.

så fort jaf fått i mig skålen med a-fil och müsli ska jag packa. ska ju upp till frändefors idag. känner mig ärligt talat inte speciellt pigg på det, men men. det är väl bara att göra det bästa av situationen, mitt humör. jag ska ta bussen till vänersborg efter sportlife och möta mamma där. eftersom jag försov mig idag, försvann våran träningstimma. så det blir bara sol idag. men får väl kompensera det under dagen, på ett eller annat sätt. bus med victor, långpromenad med dixie, styrketräning, ridning. vi får se om det blir något med det, eller ingenting alls. tror jag ska be mamma om en hårklippning iaf! (y.

nu måste jag röra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0