SET YOUR BODY FREE

NU ÄR JAG TOTALT JÄVLA SLUUUUT!! den här dagen har tagit på krafterna. sitter still i lugn och ro för första gången sen jag vaknade nu ;o

07.30: gick upp. åt en äggvita och drack en kopp kaffe, väckte erica.

08.00:
60 minuters morgonpromenad - 7300 steg.

09.20:
åt frukost bestående av a-fil och müsli + skivad banan, en äggvita och en kopp kaffe.


09.52:
hoppde på bussen till sportlife

10.30: 60 minuters mag/rygg/arm pass på sportlife. gick fint (y.



11.30: 20 minuter solning.

12.08:
tog bussen hem igen.

12.50: slängde i mig lite mat (pastaskruvar och köttbullar)

13.37: tog bussen med erica till vänersborg.

14.30: 20 x 25 meter simning.
+ ångbastu, bastu och dusch.

16.00:
tog bussen hem.

16:35:
kom innanför dörren .....

sedan dess har jag hasat runt här hemma och näst intill slutfört städningen - plockat undan kläder, disk osv ... startat en tvättmaskin, plockat ur/i diskmaskinen, städat mitt rum, dammat, bäddat sängarna och dammsugat. snart ska jag torka golven, hänga upp tvätten och sätta igång med maten som ska vara färdig 20.00, då papsen kommer hem :) behöver jag ens påpeka att jag kommer slockna tidigt ikväll? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0