IT'S OBVIOUS I NEED YOU


vaknade 07.00 imorse! det ingenting man för varenda lördag precis ;p gick upp efter att ha legat kvar och dragit mig ca 30 minuter. tog en kopp kaffe och fixade till en ordentlig frukost!! a-fil & müsli + skivad banan, 2 stekta äggvitor och ett knäckebröd med smör, ost och gurka. så nu är jag fulladdad med energi att förbruka under dagens första träningspass, som blir med albin runt 10.30. sedan ska jag göra blonda och bruna slingor på honom.

efter 14.00 blir det ytterligare ett pass med ronja, i vänersborg. efter det lär jag vara helt slut, men har lovat att göra slingor på ronja också :p dessutom har jag fått i uppdrag av pappa att göra någon god grytamed kyckling ikväll ;D

det blir troligtvis tidigt i säng även idag. fast ska faktiskt försöka hålla mig vaken lite längre än 23.00. sportlife öppnar ju ändå inte förrän 15.00 imorgon. hm, det känns som mitt liv endast cirkulerar runt träning för tillfället.

NEEEEJ! jag kom precis på att det stänger tidigare idag :| vänersborg stänger redan 14.00 och trollhättan 15.00. har för mig att ronja inte slutar förrän 14.00 :( hm ... det får bli en promenad eller någonting då! bättre än inget. eller simma? det har vi pratat om länge :D vattenpalatset stänger inte förrän 16.30 (y. SIMNING BLIR DET! om ronja hittar en bikini (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0