A NEW DAY IS BORN


en kopp kaffe i handen och solen i ögonen :)
jag troooor att dagen kan bli ganska bra, med tanke på dens helmysiga början. det tog ytterligare någon timma för mig att somna igår kväll, så jag ställde fram väckaren till 09.00 (y.

vaknade som vanligt när den ringde, men kände mig ovanligt seg!
egentligen ville jag somna om en stund till, men eftersom jag levt enligt rutinen att kliva upp med en gång, så gjorde jag det även idag (: nu har jag startat en maskin med vit tvätt + sängkläder, tagit på mig pappas morgonrock och slagit mig ner vid köksbordet med datorn, en kopp kaffe och en flaska vatten. börjar alltid dagen med att ta mina vitaminer och dricka en massa iskallt vatten (som jag fyller på i en 0,5 l flaska och lägger in i kylen kvällen innan) och en kopp kaffe några koppar kaffe :p ett knep som sätter igång ämnesomsättningen.

om en liten stund ska jag göra i ordning frukost. jag har bara inte riktigt bestämt mig för vad jag vill ha än ... tror det får bli yoghurt och frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0