JUST ANOTHER NIGHT ALONE


nu har jag gjort i ordning lite kvällsmat! :)
värmt en massa vatten som ska räcka till många koppar chai te, kokat några ägg och gjort kalkon smörgåsar. jag vet; jag har blivit riktigt värdelös på att äta riktig mat. för tillfället känns det ungefär som att jag lever enbart på vatten, grönsaker, frukt, mörk choklad, chaite och fil :| hm ... men har man ingen matlust, så har man inte. det viktigaste är faktiskt att jag äter någonting och det gör jag ju.

jag har även förberett lite snacks till ikväll. morot-, gurk- och paprikastavar + dip och några skålar med skivat äpple, ananas, vindruvor och mörk choklad. känns som det lutar åt en mysig hemmakväll (; ser fram emot att se 'valentine's day', snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0