TACOPAPRIKA


det här var någonting jag låg och tänkte på inatt innan jag somnade :p hur enkelt som helst är det, hur som helst. man tar en paprika, skär av "locket" och rensar ut kärnor. sedan fyller man med vad man vill egentligen. jag tog tacoköttfärs blandad med pressad vitlök och hackad jalapeño. tacosås och riven ost på toppen och så på med locket igen. sedan ska den stå i ugnen på 250° ca 15 minuter.

en bra idé är att linda in den i lite folie för att slippa städa ugnen ifall det rinner över. en stor sallad till är alltid gott! jag hade inte så mycket hemma, med lite morot, gurka och cocatiltomater hittade jag iaf :D

Kommentarer
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

gott såg det ut! :)



besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se där finns bla handsmycken,halsband, örhängen mm

2010-05-12 @ 18:35:33
URL: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0