WITH ARMS WIDE OPEN

nu är dagen så gott som slut(förd). tvätten blev upphängd, träningen gick bra, ett 30 minuter långt benpass blev det innan lite vattenmassage och sol. i väntan på mamsen (som kom och hämtade mig så jag slapp ta bussen) tog jag en dusch och bastade, mycket välförtjänt ;) en sväng till af, apoteket och affären blev det innan vi åkte hem till frändefors. välkomnades av lillebror med en bamsekram



nu har jag umgåtts några timmar med busungen.
vi har ätit lunch, spelat tv-spel (jag tog en powernap) och pratat litegranna :) 17.00 åkte jag och mamsen och lämnade honom hos marcus (victors pappa). sedan övningskörde jag hem. det var roligt, och gick bara fint (y.

snart är det dags att styra upp lite middag. räkgryta och ris blir det, smaskens! minns inte när jag åt det senaste, men säkert 1 år sedan. men först en kopp kaffe (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0