BANANA CHOKOLATE CAKE

i brist på annat efter maten satte jag igång med kladdkakasbakning. och för att variera lite, samt göra mig av med ett par övermogna bananer mosade jag i även det. resterande skivade jag och la på en tallrik för att frysa, har hört att det ska vara gott som snacks ;) till middag idag blev det lax i spenatsås och tagiatelle. skapligt gott. gjorde på 400 gram lax, så nu har jag en portion i kylen och 4 i frysen (y. suveränt! resterande tid av dagen har gått åt till att tvätta, diska flera gånger om och söla vid datorn med musik, bloggläsning och citatsökande. skön söndag.


nu bör kakan vara redo att komma ut ur ugnen. när den svalnat åker den nog in i frysen för att sparas och serveras till en kaffet någon gång framöver :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0