BITTERSWEET MEMORIES

förstår inte varför jag gör mig själv utsatt. styr drömmarna, vilket jag inte borde ..... men trots sorgen att det är drömmar, får det mig alltid på en gnutta bättre humör när jag vaknar. nackdelen är dock att det sitter kvar i huvudet resten av dagen. drömmar drömmar drömmar.

har fått i mig en kopp kaffe än så länge. samt diskat, städat lite och plattat håret. sett över blanketten som ska in på af idag, pratat i tele med både albin och syster, och lyssnat på musik givetvis ... den korta listan blev lång. nu är det snart hög tid för mig att klä på mig för att 'gå in till stan'. ska möta syster som kommer med bussen från sylte på torget, sedan träffa dani utanför af 13.15 för att tillsammans lämna in aktivitetsstödsblanketten (y) sedan vet jag inte om albin kommer in till stan. frukost ska jag nog ha. men hemma eller på espressohouse är ännu oklart.

är ledig från jobbet idag. det känns skönt med tanke på att jag verkligen känner för att inte bry mig om någonting, så det är högst troligt att det bara blir softilation här hemma med lillasyster. lite sims geekande bl.a :p

har ringt körskolan nu på förmiddagen också! 28 februari går jag på handledarutbildning med per, sedan blir det förhoppningsvis lite fart på övningskörandet :D ska få tag på böcker och installera TEO på datorn också, hårdpluggning it is! hoppas det löser sig med min iPhone nu också, så jag kan slippa fler oväntade utgifter och fokusera på att spara till körkortet istället.

sista minuten som vanligt - ut i den förbannade snön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0