BROTHER & SISTER NIGHT

idag har jag min kära lillebror på besök :) jag och albin åkte och hämtade honom på fritids 14.00, stannade sedan till snabbt hemma i frändefors för att packa lite kläder, xbox och så till honom. sedan körde albin hem oss till mig där vi slappade en stund med lite spelande, mat (köttbullar, kokt potatis, morötter, sås och lingon). sedan kollade han på barnprogram ett tag medans jag grät över min iPhone/pratade i telefon med hobbe :/ som ett försök för att bli på lite bättre humör tog vi en promenad in till stan där jag solade 20 min på meddo innan vi köpte godis på hemmakväll och promenerade tillbaka till affären nedanför mig där vi fyllde på gottet med popcorn, snacks, coca cola och tacotillbehör.

nu ska vi ta ett bad innan det är dags att ordna tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0