PANCAKES FOR BREAKFAST

har varit ute på en 40 minuters powerwalk (: idag tog det verkligen emot att komma upp ur sängen. vaknade 08.00 första gången, somnade om ett par gången innan jag till slut klev upp vid 11.00. klädde på mig och gick ut direkt. körde ett varv runt spikön innan jag var hemma igen, med huvudvärk som sällskap -.- tror jag börjar bli sjuk. vilket inte känns något vidare passande! har varken tid, lust eller råd med det. måste jobba så mycket som möjligt för att få vardagen att fungera, och jag vill verkligen inte tappa träningen. nåväl, bara att bita ihop, försöka vila på tillgänglig tid och hålla tummarna att slöheten går över!


grahamspannkakssmeten (nyttigare variant) står i kylen för att svälla. tror jag ska hinna med en dusch innan det är dags att värma stekpannan, så kilar iväg direkt.

har problem att få in bilder från mobilen, men tror jag är på G att lösa det nu (y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0