SUCK!!!

är lite småsur för tillfället, håller orsaken för mig själv den här gången :/ ibland vill man helt enkelt inte dela med sig av saker och ting som berör en. hur som helst, jag tröstar mig med att jag ska träna imorgon, och att det gick fint på träningen idag, 150 minuter spenderade jag på sportlife :D när jag kom till albin låg han och sov efter jobbet :p hehe. fördrev tiden med datorn, kollade på ullared och room service. albin vaknade och tog en dusch, så gick vi ner och käkade varma mackor som per och anna-lena gjort, gott! :)

och så fick albin idén att börja flytta anna-lenas saker till den nya lägenheten. så vi åkte först till micke och lånade en van, sen upp till frändefors för att hämta emil. jag passade på att hälsa på hos mamma så länge, så albin släppte mig där på vägen. drack en kopp kaffe och spelade ett halvt parti yatzy med lillebror innan albin och emil hämtade mig igen :p så åkte vi tillbaka till trollhättan. dennis och tobbe väntade på oss hos albin, så vi satte igång med att lasta bilarna med en gång.

2 vändor körde vi, det fick räcka för idag. sen åkte vi runt i stan lite och kollade läget, hände inte ett piss, så vi avslutade kvällen där. harvey och lisa skjutsade hem mig. förhoppningsvis blir det party imorgon. hoppas på det! jag känner mig fett taggad på det :D hihi. men först träning som sagt.

nu ska jag faktiskt bränna en skiva som jag kan somna gott till :) men först måste jag kolla vad horoskopet säger om "imorgon" som är idag :p hehe. vad virrigt det lät (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0