DAGENS

Kläder: Gråa mjukisar, svart linne & svart luvtröja

Smink: Lite snabbt med foundation, solpuder & mascara som vanligt :)

Frisyr: USCH !! tovigt och rufsigt med luggen uppsatt, fick göra det bästa av situationen

Bild: En av mina bilder som jag fått mycket beröm för :) det behöver jag bli påmind om idag !

Läsning: Msn-chatt

Låt:
Amy MacDonald - This is the life

Mat:
2 stycken korv med bröd, ska äta risifrutti & en banan nu :)

Vill ha:
En godnattpuss (K)

Köp:
3 kexchoklad för 20

Humör:
Irriterad & deprimerad

Göromål:
ÅKt buss hela dagen känns det som

Borde:
Ta tag i alla problem ordentligt !

Längtan:
EFTER MIN 18-ÅRS DAG :D

Beroende:
Andra människor

Roligaste:
Roligt ? kan inte komma på något /;

Tråkigaste:
Nästan allt .. att jag gjorde allt jag gjorde och inte gjorde det jag inte gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0