FREDAGSMYS MED MIG SJÄLV

nu sitter jag här helt ensam. lite smått skraj för allt som kan hända när man är ensam ;( men jag lever nog imorgon också om vi har tur ! hahah ;D undrar när linus & fredrik kommer hem då .. skulle ju bli överraskad om dom faktiskt tar bussen nu 22.48 :O menmen .. jag vet inte vad jag ska göra riktigt, som under hela den här dagen. spela 360 eller sitta här vid datorn ? har ju inte precis något att göra vid datorn så awh .. men vågar inte sitta själv och spela 'condemned 2' för då börjar det säkert spöka. brukar vara så när man inbillar sig massa (; jaja .. jag har ju morris iaf.
coca cola & godis :)) ibland finns det inget bättre !
speciellt när man är på 'inte-speciellt-bra-humör'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0